Κωδικοποίηση του σχολιασμού των γραπτών των Αρχαίων Ελληνικών και της Ιστορίας στις Παγκύπριες Εξετάσεις 2010, όπως κατατέθηκαν από τους εκπροσώπους της Νέας Κίνησης στο ΚΔΣ του ΣΕΚΦ
Αρχαία Ελληνικά
- Το δοκίμιο θεωρείται ότι κινήθηκε σε λογικό βαθμό δυσκολίας
- Ο χρόνος προετοιμασίας των μαθητών στο σχολείο κρίνεται ανεπαρκής, ιδιαίτερα όσον αφορά στο αδίδακτο κείμενο.
Ιστορία
- Το δοκίμιο θεωρήθηκε ως μάλλον δύσκολο
- Κάποιες ερωτήσεις περιείχαν άσκοπες ασάφειες στη διατύπωση.
- Κάποια ζητούμενα δεν μπορούσαν να απαντηθούν μόνο σύμφωνα με τις γνώσεις που απέκτησαν οι μαθητές από το βιβλίο (π.χ. "Διασκεπτική" η ερώτηση ζητούσε σύντομο κατατοπιστικό, ενώ το βιβλίο έδινε πολύ γενικές πληροφορίες σε 3 γραμμές)
- Θετικό στοιχείο η γελοιογραφία ως πηγή
- Οι ερωτήσεις πάνω στις πηγές κρίθηκαν ως μάλλον δύσκολες
- Διαφάνηκε να ανάγκη να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην αρχή της σχολικής χρονιάς ως προς τη διευκρίνιση των εννοιών: σχολιάζω - κρίνω - αξιολογώ - συνθέτω
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Νέα Κίνηση Καθηγητών διατηρεί το δικαίωμα να μη δημοσιεύει σχόλια υβριστικού, σεξιστικού, απειλητικού, ρατσιστικού ή άλλου προσβλητικού περιεχομένου, λιβελλογραφήματα καθώς και σχόλια άσχετα με το περιεχόμενο των αναρτήσεων που ενδέχεται να προκαλέσουν λανθασμένες εντυπώσεις για το περιεχόμενο και το σκοπό ανάρτησης αυτού του ιστολογίου