Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Ιερόσυλη χρήση των εθνικών μας συμβόλων στους ποδοσφαιρικούς αγώνες


Της Νέφης Ιωαννίδου, Φιλολόγου

Επί του πεζοδρομίου τα ιερά σύμβολα, «κύριοι» του 2006!


Δεν μπήκα στο γήπεδο! Όμως μπήκα στην τάξη την επόμενη μέρα! Μπήκα για να διδάξω ΙΣΤΟΡΙΑ!

Και είδα, απλωμένο στο θρανίο, ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΛΟ! Και το μαθητή μου να με ρωτά με απορία: « Δικαιούνται οι οπαδοί της Ομόνοιας, κυρία, να κρατούν την ελληνική σημαία;» Εμβρόντητη είδα το στενό του φίλο να πετάγεται όρθιος, έξαλλος από θυμό! «Ρε, δικαιούστε εσείς να λέτε τους οπαδούς της Ομόνοιας Τούρκους»;

Να παρεμβαίνει η κοινή τους φίλη, λειτουργώντας μάλλον… καταλυτικά: « Γιατί, κυρία, οι ΑΠΟΕΛ-ίστες κρατούν ελληνική σημαία και όχι κυπριακή, όταν παίζει η Εθνική Κύπρου»; Να της απαντά ο τέταρτος: «Γιατί; Άμα φέρουν τους Τουρκοκύπριους στο ΓΣΠ, θα αφήσουμε να κρατούν τούρκικη σημαία;» « Εσείς, κυρία, τι λέτε;».

Εγώ… τι λέω!!! Εσάς ρωτώ, παλιοί συμφοιτητές, συναγωνιστές και φίλοι! Τι λέω; Τι λέμε Εμείς, η Γενιά του Πολυτεχνείου και των αντιχουντικών αγώνων, του Πραξικοπήματος του ΄74 , του Πολέμου του ΄74; Τι λέμε στα παιδιά μας; Ή μήπως, το χειρότερο, σιωπήσαμε; Από ντροπή; Από ηττοπάθεια; Από ενοχές; Αποπροσανατολισμένοι και υλιστές τώρα πια, σίγουρα!

Δεν ξέρω πώς νιώθετε εσείς παλιοί «συναγωνιστές» της ατέλειωτης πορείας των δυο εκατομμυρίων στη μνήμη των ηρώων του Πολυτεχνείου το 1975. Θυμάστε, παλιοί φίλοι, ποιες σημαίες κρατούσαμε εμείς; Την ελληνική ή την κυπριακή και γιατί, έξω από την Αμερικάνικη Πρεσβεία; Γιατί τα παιδιά μας σήμερα δε διακρίνουν την αξία και τη σημασία των συμβόλων;

Εγώ, ξέρω και απαντώ στο μαθητή μου με σταθερή φωνή, σε χαμηλούς τόνους, σχεδόν με δάκρυα στα μάτια: « Δίπλωσε με προσοχή τη σημαία, αγόρι μου… με προσοχή! Φύλαξέ την προς το παρόν στην τσάντα σου, γιατί η σημαία δεν είναι για να σέρνεται, ούτε στις αυλές των σχολείων ούτε στις κερκίδες των γηπέδων! Είναι μόνο για να ανεμίζει περήφανη»!

Κεραυνός εν αιθρία… κι άλλη ερώτηση! «Ποια σημαία, κυρία; Την Ελληνική ή την Κυπριακή»; Πώς απαντώ; «Και τις δύο! Τα ιερά σύμβολα των πολιτικών, των κοινωνικών, των εθνικών αγώνων των λαών, δεν έχουν θέση στα γήπεδα! Τα σωματεία έχουν δικά τους»!

Με βοηθά ευτυχώς η θέση του σχολείου. Στο Λύκειο Δασούπολης (έτος ιδρύσεως 1975- της προσφυγιάς το σχολείο), απέναντί μας η τούρκικη σημαία χαραγμένη στο κορμί του Πενταδάκτυλου!!! « Κοιτάξτε έξω απ’ το παράθυρο, παιδιά... Ένα ξέρω: Ποια σημαία πρέπει να σβηστεί από τις πλαγιές του! Ποια σημαία, που όταν φωτίζεται τα βράδια, μας τυφλώνει στους δρόμους της Λευκωσίας και μας κάνει να ξεχνάμε, για μια στιγμή μόνο φυσικά, το πολυτελές αυτοκίνητο που οδηγούμε»...

Την επόμενη Κυριακή, είδα στην τηλεόραση Έλληνες Κυπρίους που, ως «γκρίζοι λύκοι», χτυπούσαν ανελέητα φίλαθλο στη Λάρνακα και την αμέσως επόμενη στη Λεμεσό. Σε ποδοσφαιρικό αγώνα, σε αντιπαράταξη «αντίθετα στρατόπεδα φιλάθλων», να εξολοθρεύουν την «αντίπαλο» ομάδα, πριν ακόμα διεξαχθεί το παιχνίδι, με στόχο ... τη νίκη και των δυο!!!

Πού; Επί του πεζοδρομίου!!! Επί του πεζοδρομίου σέρνονταν τα ιερά μας σύμβολα από τη νεολαία μας !!! Εμείς, οι γονείς και οι παππούδες τους … Τους κρύψαμε την αλήθεια, γιατί πονά…

ΣΗΜ. Είναι αδημοσίευτο κείμενό μου του 2006. Μετά τα τελευταία γεγονότα του αγώνα της Ανόρθωσης και τα νέα έκτροπα...


Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011



ΕΤΗΣΙΟΣ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011, ΩΡΑ 9:00
Ξενοδοχείο ΑΤΛΑΝΤΙΚΑ ΜΙΡΑΜΑΡΕ - Λεμεσός
ΕΙΣΟΔΟΣ: 40 ευρώ

Φαγητό - Ποτό - Γλέντι - Χορός


Και μην ξεχάσετε να μασκαρευτείτε!

Η βραδιά περιλαμβάνει διαγωνισμό καλύτερης μάσκας με πλούσια δώρα.

Σας περιμένουμε...

Εκπαίδευση Ενηλίκων – Εσπερινά Σχολεία: Μια Δια Βίου… Πάθηση

 του Άνθιμου Πολυβίου       

Η Δια Βίου Μάθηση είναι αρχαιοελληνικό αίτημα και αξίωμα διατυπωμένο κατά τον πλέον επιγραμματικό τρόπο με το Σολώνειο απόφθεγμα «Γηράσκω δ’ αεί πολλά διδασκόμενος». Στα νεότερα χρόνια, όταν η κοινωνία της Γνώσης και της Πληροφορίας θεωρεί ως κυριότερο μέσο πλούτου και δύναμης, όχι το κεφάλαιο ή τη γη αλλά την πρωτοπορία στην επιστημονική πρόοδο και την τεχνολογία, το αίτημα επαναδιατυπώνεται, λίγο πριν και κατά τη δεκαετία του 1970, τόσο από τη ΟΥΝΕΣΚΟ, όσο και από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τίθενται οι βασικές Αρχές και στόχοι με βάση τους οποίους θα πρέπει να οργανωθεί και να προωθηθεί κατά τρόπο συστηματικό και μεθοδευμένο από τα διάφορα εθνικά εκπαιδευτικά συστήματα.

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Μια σημαντική συνδικαλιστική νίκη

Συνάδελφοι,

Ο εκπαιδευτικός κόσμος σήμερα κέρδισε μια σημαντική μάχη για την επαγγελματική του αξιοπρέπεια: Με απόφαση της Επιτροπής Παιδείας της Βουλής προχωρά η τροποποίηση της νοοθεσίας που αφορά στην κοινοποίηση των υπηρεσιακών εκθέσεων / αξιολογήσεων και το δικαίωμα πρόσβασης στους φακέλους που βρίσκονται στην ΕΕΥ. 

Η εξέλιξη αυτή ολοκληρώνει - σε νομικό επίπεδο - τους συνδικαλιστικούς αγώνες στους οποίους η Κινησή μας πρωτοστάτησε για την κατάργηση του "μυστικού φακελώματος" των Εκπαιδευτικών από τους ιεραρχικά ανώτερούς του, με όσα αυτό συνεπάγεται. Υπενθυμίζουμε  απλώς τον καταλυτικό ρόλο που διαδραμάτισαν οι συνδικαλιστές της Νέας Κίνησης, όταν με δικές τους ενέργειες συζητήθηκε στην Επιτροπή Παιδείας της Βουλής τον περασμένο Μάρτιο το θέμα της άδικης και αυθαίρετης δίωξης εκπαιδευτικών από υψηλόβαθμα στελέχη του Υπουργείου Παιδείας και του καθεστώτος της τήρησης μυστικών φακέλων στο Υπουργείο, στην παρουσία της Επιτρόπου Διοικήσεως, η οποία είχε κληθεί να παρουσιάσει την Έκθεση που υπέβαλε στο Υπουργείο μετά από τα παράπονα που της είχαν υποβληθεί από στελέχη της Νέας Κίνησης Καθηγητών.

Ως Κίνηση που ανέκαθεν καταδικάσαμε το καθεστώς αδιαφάνειας που επέτρεπε την αδικία και την κατάχρηση εξουσίας εκ μέρους εκπροσώπων του Υπουργείου Παιδείας, ενώ έδινε τη δυνατότητα για καταδυνάστευση των εκπαιδευτικών και προσβολή της αξιοπρέπειάς τους, θεωρούμε ως ιδιαίτερα θετική και αυτή την εξέλιξη, μετά και την αλλαγή της νομοθεσίας όσον αφορά στο δικαίωμά μας στην ελεύθερη έκφραση.

Γι αυτό και αναρτώνται πιο κάτω οι επιμέρους πρόνοιες της πρότασης της Επιτροπής Παιδείας, όπως περιλαμβάνονται στη σημερινή ανακοίνωση της ΟΕΛΜΕΚ για το θέμα:


Σε γενικές γραμμές η Πρόταση προνοεί ότι:
  1. Οι εκθέσεις (συνήθης και ειδική έκθεση) θα αποστέλλονται ταχυδρομικώς  σε κάθε ενδιαφερόμενο εκπαιδευτικό μέχρι τις 15 Οκτωβρίου.
  2. Ο εκπαιδευτικός λειτουργός θα μπορεί να υποβάλει ένσταση μέσα σε 21 ημέρες για αναθεώρηση της βαθμολογίας του.
  3. Αν διατυπωθεί δυσμενής κρίση σε οποιαδήποτε από τις εκθέσεις, ο εκπαιδευτικός θα ενημερώνεται γραπτώς και θα του παρέχεται η ευκαιρία να ακουστεί και να υποβάλει το παράπονό του, προτού ληφθεί τελική απόφαση.
  4. Σε κάθε κλιμάκιο αξιολόγησης, δύο τουλάχιστον μέλη του θα συνεχίζουν να υπηρετούν κατά το σχολικό έτος που ακολουθεί τη σύνταξη της έκθεσης (πράγμα το οποίο δεν ισχύει σήμερα με αποτέλεσμα να αδικούνται πολλοί καθηγητές που υποβάλλουν ένσταση).

Παράλληλα από την ημερομηνία δημοσίευσης του νομοσχεδίου αυτού, ανοίγει πλέον οριστικά και ο δρόμος για το δικαίωμα πρόσβασης των εκπαιδευτικών στους φακέλους με τις υπηρεσιακές εκθέσεις/αξιολογήσεις τους που βρίσκονται στην ΕΕΥ, ικανοποιώντας ταυτόχρονα ένα ακόμη βασικό αίτημα της Οργάνωσής μας.

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Επιστρέφουμε δυναμικότεροι

Συνάδελφοι και λοιποί αναγνώστες του ιστολογίου μας,

Απολογούμαστε γιατί το μήνα που μας πέρασε δεν ήμαστε μαζί σας με νέες αναρτήσεις, όμως, ως Εκπαιδευτικοί, γνωρίζετε όλοι πόσο η επαγγελματική ευσυνειδησία μας λειτουργεί συχνά με γνώμονα το καλώς νοούμενο συμφέρον της εκπαίδευσης στο μικρόκοσμο του σχολείου και δε μας αφήνει χρόνο να ανασάνουμε.

Ελπίζουμε, βεβαίως, να σας λείψαμε πολύ, και να αναμένατε, μαζί με τις ευχές μας για τη νέα χρονιά, και νέες αναρτήσεις με θέσεις για τα της εκπαίδευσης, και όχι μόνο.

Επιστρέφουμε, λοιπόν, δυναμικότεροι και με νέες αναρτήσεις, αρχίζοντας με τις θέσεις που κατέθεσε η Κίνησή μας στην τελευταία Παγκύπρια Συνδιάσκεψη των Γενικών Αντιπροσώπων της ΟΕΛΜΕΚ, την απόψή μας για τη στάση εργασίας που πραγματοποιήσαμε στις 14 του Δεκέμβρη του 2010, καθώς και με την έντονη διαμαρτυρία μας για τον τρόπο με τον οποίο η σημερινή ηγεσία της Οργάνωσης, "φρόντισε" να ανατρέψει αποφάσεις προηγούμενων ΠΣΓΑ για το θέμα της αξιολόγησης.

Υποσχόμαστε σύντομα νέες αναρτήσεις στον ιστοχώρο αυτό και σας ευχόμαστε καλή ανάγνωση στα πιο κάτω, μαζί και δύναμη για το υπόλοιπο της φετινής σχολικής χρονιάς, που - όπως φαίνεται - μας επιφυλάσσει σοβαρές αλλαγές για το εργασιακό μας καθεστώς, με όσα "μαγειρεύονται" κεκλεισμένων των θυρών στα άδυτα του ΥΠΠ.

Οι θέσεις της Νέας Κίνησης στην τελευταία ΠΣΓΑ

Τοποθέτηση της Νέας Κίνησης στον απολογισμό της προέδρου στην ΠΣΓΑ του Δεκέμβρη 2010


Ενόψει της συζήτησης για τα μέτρα στήριξης της κυπριακής οικονομίας και έχοντας υπόψη τις συγκαλυμμένες αντιρρήσεις συνδικαλιστών προσκείμενων προς την κυβερνητική πολιτική για την απεργία που πραγματοποίησαν οι Εκπαιδευτικές Οργανώσεις στις 14 Δεκεμβρίου 2010, αλλά και αξιολογώντας συνολικά και κατά θέμα τη δράση της ηγεσίας της ΟΕΛΜΕΚ κατά την περίοδο που προηγήθηκε της ΠΣΓΑ του Δεκέμβρη, η Νέα Κίνηση εξέφρασε τις ακόλουθες θέσεις:

Έπρεπε ή όχι να γίνει η δίωρη στάση εργασίας;


Το πιο κάτω κείμενο διαβάστηκε και κατατέθηκε επίσημα στην ΠΣΓΑ το Δεκέμβρη του 2010 από τον εκπρόσωπο της Νέας Κίνησης Καθηγητών στη Γραμματεία Θέμη Πολυβίου
 

Έπρεπε ή όχι να γίνει η στάση εργασίας των τριών εκπαιδευτικών οργανώσεων;

Είναι θέση μας ότι, όχι μόνο έπρεπε να γίνει, αλλά θα έπρεπε να ήταν και 24ωρη.

Τι άλλαξε, δηλαδή, για να ανασταλεί η προγραμματιζόμενη στάση εργασίας;

  • ΚΕΒΕ, ΟΕΒ, Μ.Μ.Ε., συνεχίζουν να μας διαβάλλουν και να παραποιούν την πραγματικότητα. Μας θεωρούν προνομιούχους, υψηλόμισθους και στρέφουν τα πυρά τους προς εμάς, αντί εναντίον όσων έχουν και κατέχουν τον πλούτο.

  • Ο Υπουργός Οικονομικών παρέδωσε ένα άτυπο έγγραφο στην ΠΑΣΥΔΥ, στο οποίο δε λέει ότι αποσύρει την πρόταση για το συνταξιοδοτικό, αλλά ότι αυτό θα τεθεί προς συζήτηση. Μάλιστα, η πλειοψηφία των κομμάτων είναι έτοιμη να ψηφίσει το σχετικό νομοσχέδιο που για μας συνεχίζει να παραμένει στο τραπέζι.

  • Επικρέμμαται η πρόταση για 2% μείωση στους μισθούς μας και αποκοπή της μιας προσαύξησής μας.

Αυτά που ακούγονται ότι στρέψαμε με τη στάση εργασίας εναντίον μας την κοινή γνώμη είναι προφάσεις εν αμαρτίαις, αφού η κοινή γνώμη ποτέ δεν ήταν και ποτέ δεν θα είναι μαζί μας.

Ορθά, λοιπόν, έγινε η στάση εργασίας, γιατί πρέπει κάποιοι να πάρουν το μήνυμα ότι δε δεχόμαστε αφαίρεση ούτε ενός γιώτα από τα κεκτημένα μας. Άρα, ήταν απαραίτητο να σταλεί το μήνυμα της ετοιμότητάς μας για δυναμική αντίδραση.

Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε και το εξής: Ναι, οι συνδικαλιστές οργανώσεις πρέπει και επιβάλλεται να μείνουν ενωμένες. Αλλά πιστεύουμε ότι είναι λανθασμένο να διαπραγματεύεται για μας εν λευκώ η ΠΑΣΥΔΥ. Η συντριπτική πλειοψηφία των μελών της βρίσκονται κάτω από την Α8. Άρα, αν αληθεύουν τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας ότι τα μέτρα θα πλήξουν κυρίως εκείνους που βρίσκονται στην κλίμακα Α8 και άνω, αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι είναι τα μέλη των τριών εκπαιδευτικών οργανώσεων που θα πληγούν.

Κατά συνέπεια, πρέπει να βρισκόμαστε σε εγρήγορση και έτοιμοι να κλιμακώνουμε τα μέτρα, αν και όταν χρειαστεί. Και πρέπει αυτό το μήνυμα να δώσει και η σημερινή Π.Σ.Γ.Α. και να πάρει και τις απαιτούμενες αποφάσεις.

Εδώ καταθέτω πρόταση και καλώ το προεδρείο της Π.Σ.Γ.Α. να καλέσει το Κ.Δ.Σ να συγκεντρώσει τα ονόματα όσων δεν πήραν μέρος στην στάση εργασίας. Είμαι σίγουρος ότι θα διαπιστώσουμε ότι οι συγκεκριμένοι "συνάδελφοι" είναι αυτοί που συνεχώς ζητούν τη βοήθεια της οργάνωσης και όταν έρθει η ώρα να την στηρίξουν την καρφώνουν πισώπλατα. Ήρθε ο καιρός να πάρουν τα απαραίτητα μηνύματα.

Μπορεί κάλλιστα να διερωτηθεί κάποιος. Μα υπάρχει οικονομική κρίση. Δεν πρέπει και εμείς να συνδράμουμε στο ξεπέρασμα της;

Η απάντηση είναι απλή. Ναι, συνάδελφοι είμαστε έτοιμοι να συνδράμουμε, αλλά αφού πρώτα συνεισφέρουν οι έχοντες και οι κατέχοντες και ληφθούν μέτρα για βελτίωση της σημερινής κατάστασης.

Ας πάρουν μέτρα για είσπραξη των ανείσπρακτων φόρων, οι οποίοι όπως τονίζει και η Γενική Ελέγκτρια φτάνουν το 1 δις, 100 εκατομμύρια ευρώ.

Ας προωθήσουν τα νομοσχέδια για την έκδοση τίτλων ιδιοκτησίας που θα φέρουν δισεκατομμύρια στο κράτος.

Αν, μετά από όλα αυτά, χρειάζεται και η δική μας συνεισφορά, τότε να το συζητήσουμε. Δε συζητούμε όμως καταπάτηση των κεκτημένων μας, ούτε θα δεκτούμε μέτρα που θα έχουν επιπτώσεις σε βάρος χρόνου.

Εξάλλου, είμαστε οι πρώτοι που συνδράμαμε με την απόφαση μας να μην πάρουμε αυξήσεις για το 2010 και το 2011.

Το κεφάλαιο, η εργοδοσία και όσοι μας θεωρούν προνομιούχους καραδοκούν. Ας τους στείλουμε το μήνυμα. Δεν θα επιτρέψουμε να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Θα προασπίσουμε δυναμικά και με όσα μέσα έχουμε στη διάθεση μας τα κεκτημένα και την αξιοπρέπεια μας. Γιατί αξιοπρεπής και ενισχυμένος εκπαιδευτικός σημαίνει δυνατό δημόσιο σχολείο, σημαίνει αξιοπρεπής και ενισχυμένη παιδεία και μέλλον για την ημικατεχόμενη πατρίδα μας.

Εκ μέρους της Νέας Κίνησης Καθηγητών, ο εκπρόσωπός μας στη Γραμματεία Θέμης Πολυβίου

Η επιστροφή του επιθεωρητισμού με τις ευλογίες της ηγεσίας της ΟΕΛΜΕΚ

Οι γενικοί αντιπρόσωποι της Νέας Κίνησης Καθηγητών που βρίσκονταν στην τελευταία ΠΣΓΑ του Δεκέμβρη, βρέθηκαν αντιμέτωποι με την αδικαιολόγητη ανατροπή της εδώ και χρόνια στάσης της ΟΕΛΜΕΚ όσον αφορά το θέμα της αξιολόγησης από τη σημερινή ηγεσία της Οργάνωσης.

Ακολουθώντας τη συνήθη τακτική όταν πρόκειται να εμφανιστούν σχέδια αποφάσεων από το παράθυρο, λίγο πριν το τέλος της συνδιάσκεψης, και αφού αρκετοί γενικοί αντιπρόσωποι είχαν αποχωρήσει (ήμασταν ήδη εκτός προκαθορισμένου χρονικού πλαισίου), οι τρεις συνεργαζόμενες Κινήσεις στο προεδρείο της ΟΕΛΜΕΚ (Αλλαγή, ΔΗΚΙ και Συνεργασία) κατέθεσαν ψήφισμα με το οποίο απέρριψαν και τα δύο σενάρια των προτάσεων του ΥΠΠ για ένα νέο σχέδιο αξιολόγησης, ανατρέποντας προηγούμενη απόφαση για προτίμηση του δεύτερου σεναρίου, με την πρόφαση ότι δεν έχουν ακόμη απαντηθεί από το Υπουργείο τα ερωτήματα της ΟΕΛΜΕΚ. Δηλαδή, επειδή καθυστερούν οι διευκρινίσεις από το Υπουργείο, αντί άλλης μορφής πίεσης, οι συνδικαλιστικοί φωστήρες της ηγεσίας της ΟΕΛΜΕΚ επέλεξαν (α) την απόρριψη ενός σχεδίου του οποίου η φιλοσοφία συνάδει με τις διαχρονικές θέσεις της Οργάνωσης και την επιθυμία της συντριπτικής πλειοψηφίας των Εκπαιδευτικών για κατάργηση του επιθεωρητισμού και (β) την κατάθεση νέας πρότασης με την οποία επανέρχεται στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης ο επιθεωρητισμός, προσφέροντας μάλιστα απλόχερα ένα ποσοστό βαρύτητας στην αξιολόγηση του επιθεωρητή.

Η Νέα Κίνηση κατάγγειλε και καταγγέλλει ξανά με το παρόν κείμενο τη συμπεριφορά αυτή:
  • πρώτον γιατί διαφωνεί επί της ουσίας με την επαναφορά του επιθεωρητισμού, έστω και συγκαλυμμένη πίσω από τη φράση για "πολλαπλές πηγές αξιολόγησης"
  • δεύτερον, για τον τρόπο με τον οποίο ανατράπηκαν οι αποφάσεις προηγούμενων ΠΣΓΑ (αποφάσεις οι οποίες ανταποκρίνονταν στο αίτημα του κλάδου για κατάργηση του επιθεωρητισμού με τη ψήφο ελάχιστων γενικών αντιπροσώπων), και
  • τρίτον, γιατί η σημερινή ηγεσία της ΟΕΛΜΕΚ αποδεικνύει για άλλη μια φορά την απουσία σοβαρότητας στο χειρισμό τόσο σημαντικών θεμάτων που αφορούν το μέλλον χιλιάδων εκπαιδευτικών.
Η Νέα Κίνηση δηλώνει ότι θα θέσει ξανά στην επόμενη ΠΣΓΑ το θέμα για συζήτηση με στόχο τον επαναπροσδιορισμό των θέσεων της ΟΕΛΜΕΚ προς την κατεύθυνση που ζητά η συντριπτική πλειοψηφία του κλάδου.